Contact met ons opnemen
Richtlijnen sociale media van Teva
We gebruiken sociale media-accounts om wereldwijd informatie te delen over Teva Pharmaceuticals en in landen waar we actief zijn, en deze accounts worden beheerd door het Corporate Communications-team namens Teva.
Deze sociale accounts zijn voornamelijk voor het bespreken van nieuws, evenementen, sociale impact en andere gerelateerde onderwerpen, evenals voor verhalen van werknemers, patiënten en verzorgers. We zijn verheugd om met u om te kunnen gaan op sociale kanalen en kijken uit naar een vruchtbare en boeiende dialoog.
Deze sociale kanalen zijn geen forum om producten, behandelingen of condities te bespreken, of als plaats om bijwerkingen of negatieve voorvallen te melden.
Als u een specifieke vraag hebt over onze producten of diensten, gebruik dan het contactformulier om een vraag in te dienen.
Als u een bijwerking of negatief voorval met betrekking tot een van onze producten meldt, neem dan contact met ons. Bekijk ons Privacybeleid inzake geneesmiddelenbewaking om te weten te komen hoe Teva de veiligheid en privacy van patiënten verzekert. Als u in een levensbedreigende noodsituatie bent, neem dan contact op met uw arts of roep lokale hulp bij noodgevallen in.
Richtlijnen
We verwelkomen uw interactie met ons en we proberen tijdig te antwoorden op vragen. Vanwege de beperkingen van deze sociale kanalen en de gereguleerde aard van de farmaceutische industrie, kunnen onze antwoorden kort zijn. Indien mogelijk proberen we u door te verwijzen naar aanvullende relevante informatie of ondersteuning.
De wereldwijde sociale accounts van Teva worden tijdens kantooruren regelmatig gecontroleerd en bijgewerkt. Neem voor dringende vragen of problemen contact op met het Teva klantenserviceteam in uw land of stuur een vraag via onze website.
Sociale kanalen kunnen soms niet beschikbaar zijn en wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor gebrek aan dienstverlening als het kanaalplatform buiten dienst is.
Wanneer u omgaat met Teva op sociale kanalen, moedigen we u aan respectvol en beleefd te zijn en om frauduleuze, persoonlijk identificeerbare of vertrouwelijke inhoud te vermijden. We zullen niet reageren op beledigende taal; vernederende, lasterlijke of opruiende opmerkingen; of onderwerpen die geen verband houden met Teva.
Disclaimers
We kunnen geen specifieke informatie over onze producten of behandelingen delen op onze sociale mediakanalen. Ga voor productgerelateerde informatie naar het gedeelte Producten van deze website om meer te weten te komen of dien een vraag in via onze website.
We kunnen op sociale kanalen geen commentaar geven of reageren op problemen in verband met juridische en financiële zaken, regelgevingskwesties of bedrijfseigen informatie.
We kunnen in berichten en tweets links bieden naar onafhankelijke websites van derden. Teva kan onmogelijk de inhoud van websites van derden controleren, en Teva bekrachtigt noch is verantwoordelijk voor de inhoud op websites van derden.
Teva bekrachtigt noch is verantwoordelijk voor de inhoud van gelijk welke sociale accounts die de sociale accounts van Teva volgen.